czwartek, 27 czerwca 2013

39/ new in

Wyprzedaże w pełni, ja jednak chyba nie do końca potrafię robić wtedy zakupy. Kilka rzeczy udało się znaleźć, część kupiłam już w nowych kolekcjach. Najbardziej cieszę się z sukienki od Borskiej, nie mogę się doczekać, kiedy pokażę Wam ją w stylizacji! Na wyprzedaży z kolei udało mi się nabyć bluzę w Zarze, która od dawna strasznie mi się podobała. W między czasie zdecydowałam się na model od Misbhv, stwierdziłam jednak, że nie będę sto lat czekać, aż na ich stronie dostępna biała wersja... Neoprenową bluzkę z Cubusa mieliście okazję widzieć już w zestawie tutaj, nosi się znakomicie. Poza tym moja szafa wzbogaciła się o kilka sztuk biżuterii i dwie kopertówki, szczerze przyznam, że moją faworytką jest ta z Parfois - stonowane kolory i rozmiar A4 są dla mnie zdecydowanie na tak.
Zostawiam Was ze zdjęciami, a już wkrótce posty ze stylizacjami. :)


1. BORSKA dress
2. PARFOIS handbag
3. MOHITO bracelet


1. ZARA blouse
2. STRADIVARIUS necklace


1. CUBUS top
2. H&M handbag

EDIT (28/06) : perełki z dziejszych zakupów. Teraz już nie narzekam ;)



1.. W HAND WORKS bracelets
 2. NEW LOOK heels, skirt and necklace
3. H&M belt

Niestety w dalszym ciągu nie udało mi się znaleźć idealnych cielistych sandałków na szpilce i białej, dużej torebki. Jeżeli wpadnie Wam coś ciekawego w oko - dajcie znać w komentarzach! :)


3 komentarze:

  1. a cieliste sandałki z Zary? http://www.zara.com/pl/pl/nowa-kolekcja/kobieta/buty/sk%C3%B3rzane-sanda%C5%82y-c269191p1354538.html moim zdaniem idealne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, idealne! :) jednak mój rozmiar nie do zdobycia :(

      Usuń
  2. cudowne zdobycze! wszystkie rzeczy wyglądają ciekawie!;)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)