wtorek, 3 września 2013

61/ white end of summer



Biel to flagowy kolor lata, niezmiennie od wielu wakacyjnych sezonów. W tym roku ma królować również jesienią. Według mnie to genialny pomysł. W mojej garderobie będzie przejawiał się w postaci spodni, bluzek, marynarek czy też bluz. Wątpię, bym zdecydowała się na zakup płaszcza w tym kolorze, ale "nigdy nie mów nigdy". Dziś mam dla Was biały post utrzymany w jeszcze typowo letnim klimacie. Szorty, marynarka oraz cielista bluzka i szpilki tworzą delikatną, wysmakowaną całość. Gdybym chodziła do szkoły, z pewnością ubrałabym się tak na rozpoczęcie roku. Obecnie taki strój pozostaje mi zakładać do biura. Tego dnia, w którym robiliśmy zdjęcia właśnie tak byłam ubrana do pracy. Mam nadzieję, iż na zdjęciach nie widać mojego zmęczenia po niemal dziesięciu godzinach w biurze... :P


H&M blazer / ZARA shorts / CUBUS blouse / DEE ZEE heels / PARFOIS clutch

pics Jędrzej Glanda


6 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz !

    zapraszam na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny biały look. Zainspirowałaś mnie :) Cieszę się, że powróciłaś z dżungli :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety i stety jeszcze nie powróciłam ;) ale mimo fatalnego łącza udało mi się dodać nowy post ;) cieszę się, że Ci się podoba!

      Usuń
  3. Jestem jak najbardziej "za"!!!! Rzadko nosilam biel tego lata, ale mam w planach nadrobic jesienia;)
    Swietny zestaw - elegancja w kazdym calu!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! :) nie ma co sobie żałować, biel to taki piękny kolor... ja się cieszę, że w końcu do niego dojrzałam:)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kobiecy zestaw :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)